Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/205
Title: Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства.
Other Titles: Formation and implementation of the enterprise‘s international sale strategy.
Authors: Красій, Олег Васильович
Keywords: Формування і реалізація
Formation and implementation
стратегія
strategy
Issue Date: 2021
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Красій О.В. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: магістерська робота. Дубляни, 2021. 88 с.
Abstract: Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства. Красій О.В. Кваліфікаційна робота магістра. Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу Дубляни, Львівський НАУ, 2021. Розглянуто суть і зміст міжнародної збутової стратегії компанії, процес створення міжнародної збутової стратегії та форми виходу компанії на зовнішні ринки. Проаналізовано систему управління і господарської діяльності компанії ТОВ «Компанія «ТБК ГРУП», розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності в компанії та зроблено оцінку поточної міжнародної збутової стратегії в цій компанії. На основі проведеного аналізу запропоновано маркетингову стратегію як засіб виходу компанії на зовнішній ринок, а також впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю компанії
Description: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/205
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasii_mag.pdfКваліфікаційна робота1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.