Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/205
Название: Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства.
Другие названия: Formation and implementation of the enterprise‘s international sale strategy.
Авторы: Красій, Олег Васильович
Ключевые слова: Формування і реалізація
Formation and implementation
стратегія
strategy
Дата публикации: 2021
Издательство: Львівський національний університет природокористування
Библиографическое описание: Красій О.В. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: магістерська робота. Дубляни, 2021. 88 с.
Краткий осмотр (реферат): Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства. Красій О.В. Кваліфікаційна робота магістра. Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу Дубляни, Львівський НАУ, 2021. Розглянуто суть і зміст міжнародної збутової стратегії компанії, процес створення міжнародної збутової стратегії та форми виходу компанії на зовнішні ринки. Проаналізовано систему управління і господарської діяльності компанії ТОВ «Компанія «ТБК ГРУП», розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності в компанії та зроблено оцінку поточної міжнародної збутової стратегії в цій компанії. На основі проведеного аналізу запропоновано маркетингову стратегію як засіб виходу компанії на зовнішній ринок, а також впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю компанії
Описание: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/205
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Krasii_mag.pdfКваліфікаційна робота1,7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.