Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Tytuł: Удосконалення маркетингової діяльності аграрних підприємств.
Inne tytuły: Enhancing the marketing strategies of agricultural enterprises.
Autorzy: Сиротюк, Олег Володимирович
Słowa kluczowe: маркетингова діяльність
marketing activities
товарна політика
product policy
політика стимулювання збуту
sales promotion policy
маркетинговий розвиток
marketing development
комплекс маркетингу
marketing complex
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Сиротюк О. В.Удосконалення маркетингової діяльності аграрних підприємств : магістерська робота. Львів, 2024. 88 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню чинників вдосконалення маркетингової діяльності аграрних підприємств. Досліджено основні детермінанти виникнення та розвитку аграрного маркетингу в Україні. Прослідковано особливості діяльності служб маркетингу підприємств аграрної сфери. Проаналізовано виробничі та економічні показники діяльності досліджуваного господарства. Визначено інтегральні показники ефективності ведення маркетингової діяльності ФГ «Білак» протягом досліджуваного періоду. Наведено перспективні напрямки розвитку маркетингової діяльності досліджуваного господарства, що полягає у формуванні власної служби маркетингу та застосування нових методів політики комунікації. За результатами оцінки запропонованих заходів складено та подано перспективний план маркетингових витрат на 2025 рік для фермерського господарства “Білак”.
Opis: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Кваліфікаційна_Сиротюк (1).pdfКваліфікаційна робота2,85 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi