Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Назва: Організація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel)
Інші назви: Organisation of PR-activity at the tourist enterprise (based on the example of Coral Travel)
Автори: Каменщик, Регіна Юрієвна
Ключові слова: PR-діяльність
PR activities
маркетингові комунікації
marketing communications
реклама
advertising
ефективність
effectiveness
виставковий маркетинг
exhibition marketing
соціальні мережі
social networks
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Каменщик Р.Ю. Організація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel): кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 81 с. На правах рукопису.
Короткий огляд (реферат): Анотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організації PR-діяльності туристичних підприємств на прикладі Coral Travel. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні основи організації PR-діяльності на туристичному підприємстві. В другому розділі дослідження проведено аналіз використання інструментів PR в діяльності туристичного підприємства Coral Travel. Зроблено оцінку рівня ефективності реклами та PR-діяльності Coral Travel В третьому розділі роботи розроблено напрямки вдосконалення організації PR-діяльності туристичних підприємств. Запропоновані шляхи покращення управління взаємовідносинами зі споживачами туристичних послуг Coral Travel на основі CRM-системи. Ключові слова: PR-діяльність, маркетингові комунікації, реклама, ефективність, виставковий маркетинг, соціальні мережі. Annotation The qualification work is devoted to the study of the organization of PR activities of tourist enterprises on the example of Coral Travel. In the first section of the qualification work, the theoretical foundations of the organization of PR activities at the tourist enterprise are revealed. In the second section of the study, an analysis of the use of PR tools in the activities of the tourist enterprise Coral Travel was carried out. The level of effectiveness of advertising and PR activities of Coral Travel was evaluated In the third section of the work, directions for improving the organization of PR activities of tourist enterprises are developed. Proposed ways to improve the management of relationships with consumers of Coral Travel tourist services based on the CRM system. Keywords: PR activities, marketing communications, advertising, effectiveness, exhibition marketing, social networks.
Опис: 242 Туризм
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Розташовується у зібраннях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каменщик Р.Ю..pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.