Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1744
Title: | Підвищення техніко-економічних показників ефективності використання електричних батарей електромобілів |
Other Titles: | Improving of technical and economic efficiency of using electric vehicle batteries |
Authors: | Хахула, Віталій Ігорович |
Keywords: | електромобіль electric car батарея battery критерій criterion діагностика diagnosis |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Львівський національний університет природокористування |
Citation: | Хахула В. І. Підвищення техніко-економічних показників ефективності використання електричних батарей електромобілів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 56 с. |
Abstract: | У першому розділі розглянуто проблеми переходу від ДВЗ до електромобілів,атакож розглянуті види електромобілів і їх будова. У другому розділі розглянуто основні характеристики компонентів едлекромобілів. У третьому розділі проведено аналіз батерей електромобілів їх заряджання і розряджання. Перевищення струму заряду або розряду може негативно вплинути на літій-іонну батарею типу NCR, яка використовується в електромобілях Tesla та інших. Важливо збалансувати і контролювати струм під час зарядки та розряду для збереження оптимальної тривалості служби і безпеки батареї Отже, для забезпечення довговічності і безпеки літій-іонних батарей важливо дотримуватися рекомендацій виробника щодо струмів заряду і розряду, а також використовувати системи управління батареєю, які контролюють ці параметри.висоти на яку потрібно підняти автомобіль для комфортної роботи, що призводить до покращення якості роботи. |
Description: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI: | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1744 |
Appears in Collections: | ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hahula_bach.pdf | Кваліфікаційна робота | 2,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.