Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМудрик, Михайло Володимирович-
dc.date.accessioned2024-04-15T10:07:45Z-
dc.date.available2024-04-15T10:07:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМудрик М.В. Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства : магістерська робота. Львів, 2024. 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498-
dc.descriptionСпеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"uk_UA
dc.description.abstractЗабезпечення конкурентних переваг діє на кожному етапі відтворювального процесу і являє собою механізм. Забезпечення конкурентних переваг відбувається в процесі розвитку міжнародного бізнесу. Кожен елемент забезпечення конкурентних переваг пов’язаний з поділом праці, з відповідною спеціалізацією наявних спеціальних професійних груп на певних елементах. Всі учасники відтворювального процесу є учасниками конкурентної боротьби, так як забезпечення конкурентних переваг виступає на всіх етапах відтворювального процесу. Тому тема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є актуальною. Метою роботи став комплексний аналіз конкурентного середовища ТОВ «Меблевий» для формування потужної конкурентної стратегії. Основними завданням, що вирішені в роботі, є: проведення комплексного аналізу конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк» та оцінки її виробничої стратегії, а також розробка ключового напряму формування потужної конкурентної позиції у визначеному сегменті національного ринку. У роботі надано ґрунтовну характеристику підприємства, що було прийняте за базу дослідження; визначені його головні переваги в обраному сегменті ринку. На основі використання SWOT-аналізу виконано аналіз та оцінку конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк». Розроблено рекомендації щодо формування потужної конкурентної позиції з урахуванням специфіки функціонування обраного сегменту ринку та визначених на основі результатів SWOT аналізу стратегій розвитку. Науковою новизною роботи є запропоновані локальні конкурентні стратегії, які є складовими загальної конкурентної стратегії ТОВ «Меблевий парк».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectконкурентні переваги підприємстваuk_UA
dc.subjectcompetitive advantages of the enterpriseuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectinternational marketuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectорганізація виробництваuk_UA
dc.subjectproduction organizationuk_UA
dc.subjectуправління ризикамиuk_UA
dc.subjectrisk managementuk_UA
dc.subjectекспортна діяльністьuk_UA
dc.subjectexport activityuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleФормування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства.uk_UA
dc.title.alternativeCreation of innovative and technological competitive advantages in the international economic activity of enterprises.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ_ІННОВАЦІЙНО_ТЕХНОЛОГІЧНИХ_КОНКУРЕНТНИХ_ПЕРЕВАГ_В_МІЖНАРОДНІЙ.pdfКваліфікаційна робота1,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.