Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498
Назва: Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства.
Інші назви: Creation of innovative and technological competitive advantages in the international economic activity of enterprises.
Автори: Мудрик, Михайло Володимирович
Ключові слова: конкурентні переваги підприємства
competitive advantages of the enterprise
міжнародний ринок
international market
конкурентна стратегія
competitive strategy
організація виробництва
production organization
управління ризиками
risk management
експортна діяльність
export activity
конкурентоспроможність
competitiveness
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Мудрик М.В. Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства : магістерська робота. Львів, 2024. 91 с.
Короткий огляд (реферат): Забезпечення конкурентних переваг діє на кожному етапі відтворювального процесу і являє собою механізм. Забезпечення конкурентних переваг відбувається в процесі розвитку міжнародного бізнесу. Кожен елемент забезпечення конкурентних переваг пов’язаний з поділом праці, з відповідною спеціалізацією наявних спеціальних професійних груп на певних елементах. Всі учасники відтворювального процесу є учасниками конкурентної боротьби, так як забезпечення конкурентних переваг виступає на всіх етапах відтворювального процесу. Тому тема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є актуальною. Метою роботи став комплексний аналіз конкурентного середовища ТОВ «Меблевий» для формування потужної конкурентної стратегії. Основними завданням, що вирішені в роботі, є: проведення комплексного аналізу конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк» та оцінки її виробничої стратегії, а також розробка ключового напряму формування потужної конкурентної позиції у визначеному сегменті національного ринку. У роботі надано ґрунтовну характеристику підприємства, що було прийняте за базу дослідження; визначені його головні переваги в обраному сегменті ринку. На основі використання SWOT-аналізу виконано аналіз та оцінку конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк». Розроблено рекомендації щодо формування потужної конкурентної позиції з урахуванням специфіки функціонування обраного сегменту ринку та визначених на основі результатів SWOT аналізу стратегій розвитку. Науковою новизною роботи є запропоновані локальні конкурентні стратегії, які є складовими загальної конкурентної стратегії ТОВ «Меблевий парк».
Опис: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ_ІННОВАЦІЙНО_ТЕХНОЛОГІЧНИХ_КОНКУРЕНТНИХ_ПЕРЕВАГ_В_МІЖНАРОДНІЙ.pdfКваліфікаційна робота1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.