Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498
Tytuł: Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства.
Inne tytuły: Creation of innovative and technological competitive advantages in the international economic activity of enterprises.
Autorzy: Мудрик, Михайло Володимирович
Słowa kluczowe: конкурентні переваги підприємства
competitive advantages of the enterprise
міжнародний ринок
international market
конкурентна стратегія
competitive strategy
організація виробництва
production organization
управління ризиками
risk management
експортна діяльність
export activity
конкурентоспроможність
competitiveness
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Мудрик М.В. Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства : магістерська робота. Львів, 2024. 91 с.
Abstract: Забезпечення конкурентних переваг діє на кожному етапі відтворювального процесу і являє собою механізм. Забезпечення конкурентних переваг відбувається в процесі розвитку міжнародного бізнесу. Кожен елемент забезпечення конкурентних переваг пов’язаний з поділом праці, з відповідною спеціалізацією наявних спеціальних професійних груп на певних елементах. Всі учасники відтворювального процесу є учасниками конкурентної боротьби, так як забезпечення конкурентних переваг виступає на всіх етапах відтворювального процесу. Тому тема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є актуальною. Метою роботи став комплексний аналіз конкурентного середовища ТОВ «Меблевий» для формування потужної конкурентної стратегії. Основними завданням, що вирішені в роботі, є: проведення комплексного аналізу конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк» та оцінки її виробничої стратегії, а також розробка ключового напряму формування потужної конкурентної позиції у визначеному сегменті національного ринку. У роботі надано ґрунтовну характеристику підприємства, що було прийняте за базу дослідження; визначені його головні переваги в обраному сегменті ринку. На основі використання SWOT-аналізу виконано аналіз та оцінку конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк». Розроблено рекомендації щодо формування потужної конкурентної позиції з урахуванням специфіки функціонування обраного сегменту ринку та визначених на основі результатів SWOT аналізу стратегій розвитку. Науковою новизною роботи є запропоновані локальні конкурентні стратегії, які є складовими загальної конкурентної стратегії ТОВ «Меблевий парк».
Opis: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi