Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Название: Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії.
Другие названия: Strategies of marketing and branding in the international furniture industry.
Авторы: Кожель, Петро Орестович
Ключевые слова: маркетинг
marketing
брендування
branding
стратегія маркетингу
marketing strategy
меблева індустрія
furniture industry
ринок меблів
furniture market
бренд
brand
Дата публикации: 2024
Издательство: Львівський національний університет природокористування
Библиографическое описание: Кожель П.О. Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії : магістерська робота. Львів, 2024. 76 с.
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі розглядається конкурентоспроможність підприємств в контексті їх маркетингового забезпечення. З’ясовано суть брендування як важливого інструменту в міжнародному маркетингу. Обґрунтовано етапи стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії. Проаналізовано світовий ринок меблів та здійснено оцінку стану маркетингу в міжнародній меблевій індустрії. Визначено роль брендування у створенні конкурентних переваг на світовому ринку меблів. Запропоновано стратегічні напрями розвитку маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії на основі впровадження маркетингових інновацій та вдосконалення управління брендом в системі маркетингу меблевого підприємства.
Описание: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Располагается в коллекциях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кожель_репозитарій.pdfКваліфікаційна робота908,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.