Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Назва: Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії.
Інші назви: Strategies of marketing and branding in the international furniture industry.
Автори: Кожель, Петро Орестович
Ключові слова: маркетинг
marketing
брендування
branding
стратегія маркетингу
marketing strategy
меблева індустрія
furniture industry
ринок меблів
furniture market
бренд
brand
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Кожель П.О. Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії : магістерська робота. Львів, 2024. 76 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглядається конкурентоспроможність підприємств в контексті їх маркетингового забезпечення. З’ясовано суть брендування як важливого інструменту в міжнародному маркетингу. Обґрунтовано етапи стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії. Проаналізовано світовий ринок меблів та здійснено оцінку стану маркетингу в міжнародній меблевій індустрії. Визначено роль брендування у створенні конкурентних переваг на світовому ринку меблів. Запропоновано стратегічні напрями розвитку маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії на основі впровадження маркетингових інновацій та вдосконалення управління брендом в системі маркетингу меблевого підприємства.
Опис: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожель_репозитарій.pdfКваліфікаційна робота908,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.