Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Tytuł: Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії.
Inne tytuły: Strategies of marketing and branding in the international furniture industry.
Autorzy: Кожель, Петро Орестович
Słowa kluczowe: маркетинг
marketing
брендування
branding
стратегія маркетингу
marketing strategy
меблева індустрія
furniture industry
ринок меблів
furniture market
бренд
brand
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Кожель П.О. Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії : магістерська робота. Львів, 2024. 76 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглядається конкурентоспроможність підприємств в контексті їх маркетингового забезпечення. З’ясовано суть брендування як важливого інструменту в міжнародному маркетингу. Обґрунтовано етапи стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії. Проаналізовано світовий ринок меблів та здійснено оцінку стану маркетингу в міжнародній меблевій індустрії. Визначено роль брендування у створенні конкурентних переваг на світовому ринку меблів. Запропоновано стратегічні напрями розвитку маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії на основі впровадження маркетингових інновацій та вдосконалення управління брендом в системі маркетингу меблевого підприємства.
Opis: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Кожель_репозитарій.pdfКваліфікаційна робота908,92 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi