Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Title: Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії.
Other Titles: Strategies of marketing and branding in the international furniture industry.
Authors: Кожель, Петро Орестович
Keywords: маркетинг
marketing
брендування
branding
стратегія маркетингу
marketing strategy
меблева індустрія
furniture industry
ринок меблів
furniture market
бренд
brand
Issue Date: 2024
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Кожель П.О. Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії : магістерська робота. Львів, 2024. 76 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглядається конкурентоспроможність підприємств в контексті їх маркетингового забезпечення. З’ясовано суть брендування як важливого інструменту в міжнародному маркетингу. Обґрунтовано етапи стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії. Проаналізовано світовий ринок меблів та здійснено оцінку стану маркетингу в міжнародній меблевій індустрії. Визначено роль брендування у створенні конкурентних переваг на світовому ринку меблів. Запропоновано стратегічні напрями розвитку маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії на основі впровадження маркетингових інновацій та вдосконалення управління брендом в системі маркетингу меблевого підприємства.
Description: Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кожель_репозитарій.pdfКваліфікаційна робота908,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.