Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1390
Tytuł: Формування та розвиток комерційного іміджу місцевих закладів роздрібної торгівлі Радехівської територіальної громади Львівської області
Inne tytuły: Formation and development of the commercial image of local retail establishments of the Radekhiv Territorial Community of Lviv Oblast
Słowa kluczowe: імідж
реноме
репутація
комерційний імідж
роздрібна торгівля
магазин
супермаркет
територіальна громада
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Кричковський А. І. Формування та розвиток комерційного іміджу місцевих закладів роздрібної торгівлі Радехівської територіальної громади Львівської області: кваліфікаційна робота ОС «Магістр» – Л.: ЛНУП, 2024, 78 с.
Abstract: Розглянуто теоретичні засади формування та позиціонування іміджу об’єктів роздрібної торгівлі у територіальних громадах, зокрема сутність, чинники формування та комерційні прояви іміджу об’єктів роздрібної торгівлі, теоретико-методичні особливості оцінювання комерційного іміджу об’єктів роздрібної торгівлі а також виконано огляд літературних джерел та публікацій з питань формування комерційного іміджу об’єктів роздрібної торгівлі. Виконано оцінку стану комерційного іміджу одного із об’єктів територіальної громади – супермаркету «Софія». Обґрунтовано заходи з покращення комерційного іміджу супермаркету «Софія», зокрема по удосконаленню зовнішніх чинників формування комерційного іміджу та активізації та балансування внутрішніх чинників формування комерційного іміджу. Виконано оцінку результативності розробленої програми підвищення комерційного іміджу об’єкту роздрібної торгівлі.
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1390
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Кричковський_АІ +.pdf2,4 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi