Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1388
Назва: Розвиток електронної комерції у сфері торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами
Інші назви: Development of E-Commerce in the Trade of Agro-Industrial and Food Products
Автори: Тихонький, Юрій Володимирович
Ключові слова: комерційна діяльність
електронна комерція
торгівля
електронна торгівля
продовольчі товари
аграрний ринок.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Тихонький Ю.В. Розвиток електронної комерції у сфері торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами. Кваліфікаційна робота. Дубляни, ЛНУП, 2024. 108 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена аналіз сучасного стану, проблем та перспектив розвитку електронної комерції у сфері торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами в Україні у контексті європейської інтеграції. Розкрито теоретичну сутність електронної комерції та онлайн торгівлі як складових електронного бізнесу, визначено їх переваги та недоліки для різних суб’єктів ринку. Дано характеристику основних організаційних форм та моделей онлайн торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами. Описано особливості організації електронної комерції та застосування її технологій у сфері торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами. Здійснено аналіз економічного та інформаційного середовища та тенденцій розвитку електронної комерції в сфері торгівлі агропродовольчою продукцією в Україні. Досліджено особливості організації електронної комерції у сфері агробізнесу, зокрема торгівлі через тендерні майданчики та маркетплейси. Описано характер змін схильності споживачів до онлайн закупівель продовольчих товарів після російського вторгнення, дано характеристику вітчизняної системи електронної торгівлі у сфері продуктового ритейлу. Обґрунтовано стратегічні напрями модернізації сфери електронної комерції у контексті інтеграції у Єдиний цифровий ринок Європейського Союзу. Визначено шляхи подолання організаційних проблем та розширення сфери застосування електронної комерції суб’єктами аграрного ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1388
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тихонький Ю.В..pdf2,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.