Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1383
Tytuł: Удосконалення стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Л****)
Inne tytuły: Improving the turnover management strategy of trade enterprises (on the example of Limited liability company Trading House of L****).
Autorzy: Прийма, Роман Васильович
Słowa kluczowe: товарообіг
підприємство торгівлі
споживчі запити
управління товарообігом
стратегія управління товарообігом
торгівельний потенціал
структура товарообігу
асортимент
товарна стратегія
цінова стратегія
конкурентна стратегія
маркетингова стратегія
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Прийма Р.В. Удосконалення стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Л****»): магістерська робота. Львів, 2024. 104с.
Abstract: Розкрито теоретичні та методологічні основи дослідження стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі. Вивчено сутність та значення управління товарообігом для розвитку підприємств торгівлі. Досліджено особливості формування стратегії управління товарообігом у підприємствах торгівлі. Розглянуто методологічні підходи до удосконалення стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі. Здійснено оцінку стратегії управління товарообігом ТзОВ «Торговий дім Л****». Виявлено, що аналізоване підприємство володіє порівняно великим економічним та торгівельним потенціалом, що дозволяє йому ефективно оперувати товаропотоками на внутрішньому та зовнішньому ринках. В результаті аналізу встановлено, що у 2022 році показники діяльності підприємства, у зв’язку з війною, погіршились. Проаналізовано управління товарообігом ТзОВ «Торговий дім Л****», як основи формування стратегії розвитку підприємства. Здійснено оцінку обсягу та структури товарообігу досліджуваного підприємства. Проаналізовано динаміку основних чинників, які впливають на товарообіг підприємства, а саме фізичного обсягу продажів та ціни реалізації товару. Здійснено ABC-XYZ аналіз асортименту товарів ТзОВ «Торговий дім Л****», на основі якого запропоновано шляхи оптимізації товарно-асортиментного складу товарообігу. Запропоновано базові підходи щодо вдосконалення стратегії управління товарообігом торгівельного підприємства. Запропоновано власне бачення місії, мети діяльності та базової стратегії розвитку ТзОВ «Торговий дім Л****». На основі результатів SWOT-аналізу сформовано стратегію управління товарообігом підприємства. Розроблено функціональну модель стратегії управління товарообігом ТзОВ «Торговий дім Л****» як сукупності товарної, цінової, конкурентної, маркетингової стратегій.
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1383
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Диплом Прийма (репозитарій).pdf1,69 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi