Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1272
Назва: Особливості та проблеми міжнародного туризму в системі світового ринку послуг
Інші назви: Specific features and problems of international tourism in the system of the world services market.
Автори: Сторожук, Катерина Михайлівна
Ключові слова: туризм
tourism
міжнародний туризм
international tourism
світовий ринок послуг
world services market
війна
war
транснаціоналізація
transnationalization
глобалізація
globalization
діджиталізація
digitalization
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Сторожук К.М. Особливості та проблеми міжнародного туризму в системі світового ринку послуг: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 96 с. На правах рукопису.
Короткий огляд (реферат): Анотація Кваліфікаційна робота присвячена вивченню сучасного стану та перспектив розвитку міжнародного туризму в системі світового ринку послуг. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито сутність та місце міжнародного туризму в системі світового ринку послуг і досліджено основні умови та чинники розвитку міжнародного туризму. В другому розділі дослідження проведено аналіз сучасного стану розвитку світового ринку туристичних послуг, зроблено оцінку впливу російсько-української війни на розвиток туристичної індустрії України та країн ЄС, а також розкрито особливості сучасних процесів транснаціоналізації світового ринку туристичних послуг в умовах глобалізації. В третьому розділі роботи запропоновано шляхи розвитку міжнародного туризму в системі світового ринку послуг, розроблено напрямки інтеграції України до Європейського регіону у сфері туризму та посилення інноваційного потенціалу вітчизняних туристичних підприємств в умовах глобальної діджиталізації на світовому ринку туристичних послуг. Annotation The qualification work is dedicated to the study of the current state and prospects of the development of international tourism in the system of the world market of services. In the first section of the qualification work, the essence and place of international tourism in the system of the world market of services is revealed and the main conditions and factors of the development of international tourism are investigated. In the second part of the study, an analysis of the current state of development of the world market of tourist services was carried out, an assessment of the impact of the RussianUkrainian war on the development of the tourism industry of Ukraine and the EU countries was made, and the features of the modern processes of transnationalization of the world market of tourist services in the conditions of globalization were revealed. In the third section of the work, the ways of development of international tourism in the system of the world market of services are proposed, the directions of integration of Ukraine into the European region in the field of tourism and the strengthening of the innovative potential of domestic tourism enterprises in the conditions of global digitalization in the world market of tourist services are developed.
Опис: 242 Туризм
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1272
Розташовується у зібраннях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.