Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1231
Title: Дослідження гальмівної системи легкового автомобіля
Other Titles: Study of car braking system
Authors: Іванюк, Іван Миколайович
Keywords: гальмівна система
braking system
автомобіль
car
модель
model
Issue Date: 2024
Publisher: Львівський національний університет природокористування
Citation: Іванюк І. М. Дослідження гальмівної системи легкового автомобіля : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 67 с.
Abstract: Розглянута модель деформаційного проковзування колеса з пружною шиною по твердому дорожньому покриттю. Виявлено, що в процесі деформаційного проковзування, за рахунок розтягування матеріалу шини, при наявності проковзування колеса відсутні сліди його блокування при гальмуванні. Розглянуто моделювання процесу зміни проковзування колеса при екстреному гальмуванні автомобіля, обладнаного АБС. Теоретичний аналіз даного процесу дозволяє оцінити стійкість і керованість колеса в кожній фазі екстреного гальмування автомобіля. Розглянута методика оцінки працездатності гальмівної системи легкових автомобілів, обладнаних АБС, в дорожніх умовах. Наведено нормативні параметри, за якими проводитися оцінка працездатності гальмівної системи. Прописані умови проведення випробувань і спроектована схема майданчика дорожніх випробувань. Наведені результати випробування автомобіля Daewoo Lanos та Mercedes-Benz 212D. За результатами обробки даних можна зробити висновок, що АБС справна, а розроблений комплекс дозволяє оцінити працездатність гальмівної системи та відповідає європейським нормам по величині гальмівного шляху та сповільненню у процесі гальмування.
Description: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1231
Appears in Collections:ОС «Магістр» / Master's degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanuk_mag.pdfМагістерська робота1,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.