Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1179
Назва: Удосконалення методики дослідження тягово-зчіпних властивостей автомобілів
Інші назви: Improvement of the method of research of traction and grip properties of cars
Автори: Поляк, Мар’ян Михайлович
Ключові слова: тягові і зчіпні властивості колісних транспортних засобів
tractive and traction properties of vehicles
тягова станція
traction station
коефіцієнти опору коченню та зчеплення
rolling resistance and grip coefficients
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Поляк М. М. Удосконалення методики дослідження тягово-зчіпних властивостей автомобілів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 83 с.
Короткий огляд (реферат): Проведено оцінку продуктивності та безпеки транспортного засобів, їх експлуатаційних властивостей, зокрема стійкість, прохідність, зчіпні і тягові властивості. Обґрунтовано використання найбільш поширених методик визначення тягово-зчіпних властивостей автомобілів коефіцієнта опору коченню з використанням тягового пристрою та методом вибігу автомобіля. Розроблено методику та програмний комплекс, який забезпечує належну точність визначення середнього значення сили і коефіцієнта f опору коченню. Для автоматичної фіксації зусилля буксирування розподіл та зміни елементарних інтервалів ∆tді розроблено спеціальну програму, в якій оператор може змінювати інтервал та частість вимірювання.
Опис: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1179
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyak_mag.pdfМагістерська робота2,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.