Link lub cytat. https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1025
Tytuł: Розвиток франчайзингових відносин в туристичній індустрії України
Inne tytuły: Development of franchise relations in the tourism industry of Ukraine
Autorzy: Хомяк, Софія Іванівна
Słowa kluczowe: туризм
tourism
туристична діяльність
tourism activities
франчайзинг
franchising
особливості франчайзингу
features of franchising
туристичний оператор
tourism operator
ринок туристичних послуг
tourism services market
Data wydania: 2024
Wydawca: Львівський національний університет природокористування
Cytat: Хомяк С.І. Розвиток франчайзингових відносин в туристичній індустрії України. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 242 Туризм. Львів : ЛНУП, 2024. 108 с.
Abstract: Магістерська робота присвячена вивченню особливостей і проблем розвитку франчайзингових відносин в туристичній індустрії України. У першому розділі роботи розглянуто особливості франчайзингу. Подано способи та сфери застосування франчайзингу в туристичній індустрії. Доведено, що франчайзингові відносини - це форма бізнес-співпраці між двома незалежними сторонами, де одна сторона, відома як франчайзор, надає іншій стороні, відомій як франчайзі, право використовувати свій бренд, бізнес-модель, продукти або послуги. Визначено фактори розподілу франшиз по сферах діяльності. Виокремлено способи адаптації франшизи до місцевих умов. Розглянуто міжнародний досвід розвитку франчайзингових відносин. У другому розділі було проаналізовано розвиток туристичної індустрії та франчайзингової діяльності на туристичному ринку України. Розглянуто особливості діяльності туристичного оператора в Україні. Здійснено аналіз господарської діяльності турагентства «TUI» та запровадження міжнародного досвіду використання франчайзингу. Охарактеризовано особливості збереження навколишнього середовища та екологічна безпека в туристичній індустрії. Представлено ризики впливу туризму на природнє середовище та шляхи їх усунення. У третьому розділі визначено основні тенденції розвитку туристичної індустрії та франчайзингової організації розвитку в Україні. Представлено ключові перешкоди та проблеми в процесі франчайзингової діяльності. Закладено ключові цілі правового забезпечення використання франшизи. Визначено напрямки підвищення ефективності застосування франчайзингу в діяльності туристичного оператора «TUI». Встановлено елементи вдосконалення організації управління франчайзинговою системою. Подано засади впровадження міжнародного досвіду використання франчайзингових відносин в туризмі. The master's thesis is devoted to the study of the features and problems of the development of franchising relations in the tourism industry of Ukraine. The first chapter of the work examines the features of franchising. The methods and areas of application of franchising in the tourism industry are presented. It has been proven that a franchise relationship is a form of business collaboration between two independent parties, where one party, known as the franchisor, grants the other party, known as the franchisee, the right to use its brand, business model, products or services. Factors for the distribution of franchises by area of activity have been identified. Ways to adapt the franchise to local conditions are highlighted. International experience in the development of franchising relations is considered. The second chapter analyzed the development of the tourism industry and franchising activities in the tourism market of Ukraine. The features of the activities of a tourist operator in Ukraine are considered. An analysis of the economic activities of the travel agency "TUI" and the introduction of international experience in the use of franchising were carried out. The features of environmental conservation and environmental safety of the tourism industry are characterized. The risks of tourism's impact on the natural environment and ways to eliminate them are presented. The third chapter identifies the main trends in the development of the tourism industry and franchising development organizations in Ukraine. The key obstacles and problems in the franchising process are presented. The key goals of legal support for the use of a franchise are laid down. The directions for increasing the efficiency of franchising in the activities of the tourism operator TUI have been identified. Elements for improving the organization of management of the franchising system have been established. The basics of introducing international experience in the use of franchising relationships in tourism are presented.
Opis: 242 Туризм
URI: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1025
Występuje w kolekcjach:ОС «Магістр» / Master's degree



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi